Monday, March 29, 2010

Maklumat terbaru yang ku dapat...


Salam..Ni adalah maklumat terbaru yang ku dapat dari seorang pensyarah...Mengenai kesihatan..mungkin dapat membantu kalian dalam ikhtiar menjaga dan merawat kesihatan anda...InsyaAllah..

GEMPAR.....PRODUK KESIHATAN ABAD BARU YANG HEBAT DAN BERKESAN...TELAH TERBUKTI KEAJAIBANNYA MEMBANTU MANUSIA
DARI PELBAGAI MASALAH KESIHATAN...
I-FLASK - Bukan Termos Biasa.....ianya amat menakjubkan!!!

Tiga sifat batu permata Tourmaline yang membantu proses penyembuhan penyakit:
1. Tourmaline adalah punca “Far Infra Red (FIR)” secara semulajadi. Sifat ini akan memecahkan molekul air supaya lebih halus dan menyebabkan air lebih mudah diserap ke dalam sel badan. Ini akan menyebabkan badan cukup air dan mencepatkan proses penyembuhan dan pembuangan toksik dari badan. Selain itu air yg diminum akan lebih sedap dan kurang bau.
2. Tourmaline juga adalah punca ion –ve secara semulajadi. Ini akan mengionkan molekul air supaya bercas –ve dan membantu badan menolak radiasi +ve dari telefon bimbit dan juga membantu melancarkan peredaran darah.
3. Tourmaline juga berupaya menukar pH air dari asid kepada alkali pH 9. Kebanyakan air minuman ber pH 6 iaitu sedikit berasid. Apabila bersentuhan dengan batu Tourmaline, air akan diaktifkan dan pH bertukar kepada 9. Air alkali terbukti sebagai ajen anti-oksida dan juga menambah kandungan oksigen dalam darah.

Ini adalah suatu perkongsian daripada saya untuk semua..kalau nak tahu lebih lanjut, sila layari blog ini...http://www.getaranminda.blogspot.com/

semuanya datang dari ALLAH..segalanya milik-Mu Ya Allah..