Wednesday, May 12, 2010

Happy Birthday...


Awwalul kalam dengan salam, Buat junjungan Khairal Anam,Dalam selawat yang disulam , Alur zikir memuji Sohibul 'Alam,

Tanggal 12 Mei 2010 genaplah setahun usia blog ini...Saya selaku insan yang bertanggungjawab terhadap blog ini memohom maaf daripada pembaca sekalian jika terdapat kesilapan sepanjang mengendalikan blog ini. Blog ini hanyalah antara salah satu wasilah atau saluran untuk berkongsi ilmu dan pengalaman. Saya hanyalah insan biasa yang mempunyai banyak kelemahan dan melalui blog ini saya dapat berkongsi dengan kalian yang sudi menziarah. Saya juga mengucapkan terima kasih kepada pembaca atau sahabat yang sudi menziarah blog ini. InsyaAllah saya akan terus berkongsi apa yang ada dan saya akan cuba beristiqamah. Jangan malu jangan segan untuk memberi komen, nasihat dan kritikan terhadap blog ini. Segalanya adalah milik Allah dan kita semua hanya meminjam buat sementara. Semoga blog ini dan blog lain yang bermanfaat dapat meningkatkan saham kita di akhirat. Harta di dunia ialah duit dan harta di akhirat adalah amal soleh. Semoga blog ini diberkati Allah dan diteruskan selamanya. Mohon doa dan tunjuk ajar dari kalian...Selamat Hari Ulangtahun Pertama wahai blogku...wwww.shahfalah.blogspot.com